Sådan skriver I jeres barn op til Gudenåskolen

Hvis I ønsker at skrive jeres barn op til en plads på Gudenåskolen, bedes I udfylde et interesseskema.

Når vi modtager interesseskemaet, får I en tilbagemelding samt en opkrævning på 100 kr., som det årligt koster at stå på ventelisten. Vi kontakter jer efterfølgende, når/hvis der bliver mulighed for en plads på skolen.

Når klasser dannes, eller der søges skoleskift, har søskende fortrinsret. Desuden betyder dato for opskrivning samt balancen i klassen, fx antal drenge/piger, også noget.

Interesseskema kan udfyldes her

Procedure for opskrivning og skolestart i 0. klasse

1. Familien viser interesse for skolen, og barnet skrives op
  2. Informationsmøde for forældre i november året inden skolestart – herefter får I besked, om der er en plads